Cumpara la PRETUL REDUS.

Fa o comanda de minim 50 Euro + TVA (62 Euro inclusiv TVA) si automat cumperi la PRETUL REDUS beneficiind de REDUCEREA de 15%. Si in plus, poti incepe imediat sa-ti dezvolti propria AFACEREA, devenind partener cu firma Forever Living Products.
ATENTIE MARE! NU CAUTAM AGENTI DE VANZARI SAU VANZATORI. CAUTAM PARTENERI CARE ISI DORESC O AFACERE CE OFERA SIMULTAN BANI, TIMP LIBER, SANATATE, LIBERTATE!
INTRA PE https://www.foreverliving.com/marketing/Page.do?name=why_flp PENTRU CATEVA DETALII

January 16, 2011

FOREVER BRIGHT TOOTHGEL

Relatarile unuia dintre medicii stomatoligi care sunt multumiti de efectele benefice ale produselor pe baza de aloe vera de la Forever Living Products:
Primul meu contact cu firma Forever Living Products si produsele sale l-am avut in urma cu un an si jumatate prin intermediul dnei Lucica Baltag - acum manager - pe atunci supervizor.

La inceput am fost sceptic in ceea ce priveste folosirea acestor produse si a rezultatelor lor, eu fiind de profesie medic, ca si datorita faptului ca aveam informatii vagi despre medicina naturista.
M-am inscris in reteaua FLP, am participat la cateva prezentari si am ramas surprins de faptul ca participau oameni care au suferit afectiuni grave (diabet zaharat, cataracta, ulcer varicos, hepatita tip C, hemipareze), care cu ajutorul produselor FLP s-au vindecat. Mai mult decat atat, acesti oameni relatau faptul ca sufereau de aceste afectiuni de mult timp si au urmat tratamente indelungate cu medicamente prescrise de medicii alopati, insa fara rezultate deosebite.
Am inceput sa ma interesez de efectul acestor produse in domeniul activitatii mele: stomatologia. Am intrat in posesia unor articole srise de medici stomatologi englezi, dar foarte sumar prezentate si cu cazuistica limitata.
M-am hotarat sa incep pe cont propriu si dupa prima extractie am aplicat in alveola Forever Bright Toothgel. De curiozitate am invitat pacientul in ziua urmatoare. Am ramas stupefiat de efect: marginile alveolei s-au restrans, fundul alveolei era curat si fara nici un pic de sangerare. Dupa trei zile plaga post-operationala era aproape cicatrizata.
Am inceput sa folosesc acest gel pe scara larga. si l-am recomandat si colegilor mei, care mi-au confirmat aceleasi rezultate exceptionale. Am inceput sa folosesc Forever Bright Toothgel in tratarea afectiunilor parodontale folosind o piesa de mana speciala pentru masaj. Surpriza: dupa 3-4 sedinte de masaj pungile parodontale se resorbeau, gingiile isi recapatau culoarea normala, iar pacientii nu mai acuzau dureri de masticatie.
Am tratat cu succes cateva cazuri de parodontoza tot prin masaje cu Forever Bright Toothgel. Am recomandat acestor pacienti sa foloseasca acest gel in locul pastei de dinti obisnuite. Au revenit la control in cabinetul meu dupa o perioada de timp si erau foarte multumiti de rezultate, ca si mine, de altfel.
Avantajul foarte mare al acestor produse este ca pot fi folosite la domiciliu, neexistand nici un pericol de a gresi doza sau timpul de aplicare. Satisfactia mea este ca am castigat o experienta in plus, iar pacientii mei cand trec pe langa mine ma saluta cu respect.

Dr. Virgil Teodorescu
Asistent supervizor

(revista Forever nr. 34, februarie 2002)

No comments:

Post a Comment